لیلی عشق من شدی

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی


بهت نگفتم  تا حالا اینکه چقدر دوست دارم اما حالا بهت می گم بی تو دارم کم میارم

بهت نگفتم  تا حالا اینکه بدجوری عاشقتم بهت نگفتم تاحالا اما بهت میگم 

داری کجاها می کشی باز این دل در به در و

قشنگ مهربون من اینجوری از پیشم نرو

بهت نگفتم  تا حالا اینکه چقدر دوست دارم

بهت نگفتم  تا حالا اینکه چقدر آرزومه پیش چشمات کم نیارم

دلم می خواد باور  کنی از ته دل می خوام تورو  وقتی می گم بمون ؛ بمون وقتی میگم نرو ؛ نرو

بری هزار سالم بشه چشم انتظارت می مونم

بازم برای دل تو ترانه هامو می خونم

خودت می دونی که تورو از دل و از جون می خوامت

لیلی عشق من شدی من مثل مجنون می خوامت


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:16 توسط علی| |